Ambil Berkat Dari Kubur Harus (Boleh)- TOKOH WAHHABI Shalih Fauzan

0
319 views
DALAM RAKAMAN LIVE INI TOKOH WAHHABI YANG BERNAMA SOLEH FAUZAN MENGHARUSKAN AMALAN MENGAMBIL BERKAT (TABARRUK) DENGAN PELUH, SISA BADAN, AIR LIUR DAN PAKAIAN. SEBELUM INI WAHHABI TERKENAL DENGAN PEGANGAN MENGHUKUM KAFIR SESIAPA YANG MENGAMBIL BERKAT DARI ITU SEMUA. DALAM RAKAMAN TERSEBUT JUGA TOKOH WAHHABI ITU (SOLEH FAUZAN) MENGATAKAN AMALAN MENGAMBIL BERKAT (TABARRUK) DARI ITU SEMUA (PELUH, SISA BADAN, AIR LIUR DAN PAKAIAN) MERUPAKAN AMALAN PARA SAHABAT NABI MUHAMMAD. MAKA SEKARANG WAHHABI SALING KAFIR-MENGKAFIR ANTARA SATU SAMA LAIN DI KALANGAN WAHHABI SENDIRI.
Link video rekamannya :
video rakaman suara Wahhabi halalkan dan menggalakkan bertabarruk (mengambil berkat) yang pelik sebelum ini Wahhabi menghukum kufur dan syirik siapa yang bertabarruk dengan kesan-kesan Nabi Muhammad: 

Ketauilah bahawa amalan Tabarruk iaitu mengambil berkat dari kesan-kesan Rasulullah merupakan perkara yang diharuskan oleh syariat Islam. Malangnya Wahhabi mengkafirkan sesiapa sahaja yamg melakukan Tabarruk dan sekarang tokoh mereka sendiri pula menghalalkannya. Wahhabi vs Wahhabi. pelik2.

NO COMMENTS